E-Nieuwsbrief

Bezoekers in de tentoonstelling Tijd en Eeuwigheid in Museum Krona, Uden (foto Willem Kuijpers)

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van het Bijbels Museum via onze e-nieuwsbrief. Geef je op via onderstaand formulier en ontvang 5 tot 6 x per jaar een e-nieuwsbrief in je mailbox. Krijg je er genoeg van? In iedere e-nieuwsbrief is een link opgenomen om jezelf af te melden. En je gegevens worden natuurlijk niet voor andere doeleinden gebruikt dan voor het versturen van de nieuwsbrief.

Nieuwsgierig geworden? Klik hier voor de meest recente e-nieuwsbrief. Enthousiast? Stuur hem door aan vrienden en inspireer zo weer anderen. En schrijf je gelijk in voor de volgende!

Oud Nieuws

Meer lezen? Hieronder vindt je eerdere uitgaven:

Kerst 2022
September 2022
Juli 2022
Mei 2022
November 2021
September 2021
Pasen 2021

Social media

Wil je op de hoogte blijven van het allerlaatste nieuws? Volg ons op social media!

Instagram / Twitter / Facebook / LinkedIn