Jaarverslag 2023 online

Jaarverslag 2023

Het jaarverslag 2023 van het Bijbels Museum staat online. En wat was het een mooi jaar! Als nomadisch museum zonder eigen presentatieplek reisden we ook dit jaar weer door heel Nederland. We deelden in onze tentoonstellingen verhalen rond zingeving met een zo groot mogelijk publiek. Inspireerden velen, die wel en zeker ook die niet geloven.

Lees in het online jaarverslag 2023 hoe het museum met tentoonstellingen te gast was in o.a. Amsterdam, Haarlem, Maarssen, Zierikzee. Bekijk de foto’s van EXODUS. Hedendaagse kunst, urgente verhalen, de hoog gewaardeerde tentoonstelling die we in Maarssen presenteerden.

Behalve tentoonstellingen vond er ook een groot aantal evenementen plaats: lezingen, rondleidingen, workshops. Publiek en media toonden royaal belangstelling en waardering voor alle activiteiten.

Witgekalkte gang van een voormalig klooster met kunstwerk bestaand uit 2 menshoge metalen cirkels waarop gemonteerd kleine stukjes zeep
Flow, proceed van Cecilia Rebergen (boven) en Mozes en de stem van God van Loes Groothuis in tentoonstelling EXODUS (foto’s Lize Kraan)
Object uit de tentoonstelling EXODUS van het Bijbels Museum

Op de hoogte blijven?

Vooraf op de hoogte blijven? Abonneer je op onze gratis e-nieuwsbrief. Je ontvangt dan circa vijf maal per jaar een mail met informatie over onze programmering. Je kunt ons natuurlijk ook volgen via social media (hieronder in de footer!).