Literaire toppers in CIRCL A’dam

Marjolijn van Heemstra © Bowie Verschuuren

Literaire toppers inspireren en filosoferen op de Zuidas

Literaire toppers boden in CIRCL Amsterdam bezinning en bezieling. Naast de tentoonstelling Tijd en Eeuwigheid bood het Bijbels Museum ook verdiepende activiteiten. Zo organiseerden we in mei 2022 in CIRCL Amsterdam een literaire middag met medewerking van kunstenaar Annita Smit, Tao-expert Elly Nooijen en de literaire toppers, dichter en theatermaker Marjolijn van Heemstra en dichter Gershwin Bonevacia. Ook was er live muziek van ud-speler en componist Mehmet Polat. Het thema ‘tijd en eeuwigheid’ stond deze middag uiteraard centraal. Na afloop signeerden de auteurs hun boeken en dichtbundels.

Portret van grijzende man met ud in zijn handen die naast literaire toppers optrad in CIRCL Amsterdam
Mehmet Polat