OBA Oosterdok A’dam

OBA Oosterdok (foto Annetje van Praag)

Grootste bieb van Nederland

De OBA is de bibliotheek van Amsterdam. Met 28 vestigingen is er altijd een in de buurt. Samen met verschillende partners bieden we kennis, informatie en inspiratie voor alle Amsterdammers.

OBA Oosterdok op het Oosterdokseiland is met een oppervlakte van 28.000 vierkante meter de grootste bibliotheek van Nederland. Op de 7e etage vind je het OBA Theater met 250 zitplaatsen. Daarnaast is er een OBA Café, restaurant Babel, met zomerterras, dat een spectaculair uitzicht biedt over de stad, en OBA Expo.

Struinen bij een bijzondere tentoonstelling en luisteren maar muzikaal talent uit de buurt. Of een avond vol filmklassiekers en indrukwekkende dansvoorstellingen recht voor je neus. Dat en meer vind je bij de OBA. Stap op je fiets en kom langs. Met je OBA-pas krijg je altijd 50% of meer korting.

Bekijk het culturele aanbod van de OBA op oba.nl/culturele-agenda.

OBA Oosterdok
Oosterdokskade 143